30 d’abril, 2012

BERLÍN >> MADRID >> BARCELONA

Després de dues setmanes tocant per fora ja torno a ser a casa! Primer a Berlín vaig fer-hi tres concerts, tots ells plens fins dalt de públic maquíssim! Realment sempre que toco allà hi estic molt a gust. Després vaig anar a Madrid on hi tocava per primera vegada. Em van convidar a Hoy Empieza Todo de Radio3 per entrevistar-me i tocar unes cançons, em van gravar també un Concierto de Radio3 per TVE i finalment vaig fer el meu concert a Fotomatón, que per sorpresa meva estava pleníssim i tot el públic molt agraït!

Durant el maig tinc molts més concerts per Catalunya, tots ells em fan molta il·lusió, i el dia 31 aniré a tocar a Itàlia per primera vegada! Però especialment tinc ganes d’anunciar el concert que farem el 17 de maig a l’Auditori del C.A.T. de Gràcia. No només perquè tocaré al meu barri (més a casa que mai), sinó perquè abans meu tocarà el Ferran Palau presentant el seu nou disc. Les anticipades ja estan a la venda, si hi voleu ser no trigueu a comprar-les! Serà una nit que no us podeu perdre!

Gràcies a tots, aquesta gira està sent realment molt bonica!