31 de desembre, 2011

"DINS MAGNÒLIES" PER CAP D'ANY

                                                                                                     Imatge feta amb la tècnica del linòleum per Maria Coma


Mirant aquest any que s'acaba me n'adono de totes les coses que he après i de tot el que m'ha aportat la quantitat de gent magnífica que m'envolta, amics i família. Mirant al 2012 crec que serà també un gran any i, com molt bé ja ha dit algú, ja farem alguna cosa perquè ho sigui!

Després d'un dia de Nadal genial amb la família, en que vam acabar cantant tots junts, no vaig poder evitar recordar aquesta sensació que em porta "Dins Magnòlies", on tot d'amics cantem a coro a la sala d'estar. Per això avui el post dedicat a una de les cançons del disc és per a aquesta cançó:

Dins Magnòlies [Escolta-la aquí]

Aquesta cançó no la podia cantar sola i no la vaig fer per això...al contrari! Vaig demanar a uns quants amics que vinguessin a cantar-la amb mi.

Es tracta d'una mantra, una frase que es va repetint, cantada per molta gent a la sala d'estar de casa. Acabem cridant i cantant  cànon. El quartet, el contrabaix, la guitarra, el piano, els amics… tots estem junts allà. Una frase que ens recorda que, tots aquests bons moments que hem passat, mai ens els podran prendre, passi el que passi.

FELIÇ 2012 PER A TOTHOM!