31 d’octubre, 2011

GRÀCIES PEL SEGON CONCERT A BERLÍN!

Aquest estiu em vaig aventurar a anar a Berlín durant 10 dies, només sabia que hi volia anar a tocar, però no hi coneixia res ni pràcticament a ningú i vaig anar fent-hi "couch surfing" (dormint a sofàs de gent). Allà hi havia alguns amics músics i vam acabar organitzant un concert a Exciting Space. Va ser una feinada però finalment vam aconseguir que un pianista em deixés el seu piano, muntar tot el so, assajar…i finalment va acabar sent una nit de tres concerts brutal! Va venir molt públic i tothom ho va passar molt bé. Però quan vaig marxar de Berlín em vaig quedar amb la idea de tornar-hi a tocar, organitzant-ho amb una mica més de temps. I així ho vam fer aquest cap de setmana passat, un concert organitzat pel meu amic Ivo i els de l'espai Fabrik Zirkonia.

Aquesta vegada va ser encara més bonic i va venir molta més gent, estava pleníssim! Vaig tocar amb un piano de paret antic amb un so preciós que van afinar el dia abans (el de la foto), tothom tenia moltes ganes d'escoltar, tots els amics que ho va fer possible s'ho van currar molt perquè tot funcionés bé i gràcies a tot això també vaig estar molt a gust.

Vaig comptar, de nou, amb la meva amiga i grandíssima música María di Pace, perquè m'acompanyés a la guitarra i al charango en algunes cançons, i ella i jo vam acompanyar al nostre amic violinista Ivo Saint, que em va telonjar, tocant en format acústic algunes cançons el seu nou disc, per cert, molt bonic.
...A Berlín, molta gent ja té el "Magnòlia"! Moltíssimes gràcies a tots!