27 d’octubre, 2011

EL PRIMER VÍDEOCLIP DEL "MANGÒLIA"



Durant la gravació del "Magnòlia" em vaig posar a buscar informació sobre Super8, perquè creia que era el que millor m’aniria per aconseguir plasmar el que m'imaginava pels vídeos d'aquest disc.
Mai havia rodat en aquest format i durant 6 mesos m’he estat introduint en el món del Super8, provant coses i coneixent gent que hi està ficada. Amb el que he rodat durant aquest procés d’aprenentatge he anat fent els vídeos de promo i el primer videoclip, que avui estrenem!
Vaig tenir molta sort també, d’haver conegut a l’Albert Alcoz, un cineasta experimental que de seguida que em vaig posar a indagar en aquest món, em va encantar el que fa. Ell ha col·laborat amb el primer videoclip i algunes imatges seves també estan allà.

CRÈDITS: Vídeoclip dirigit per Maria Coma en Super8, amb l'ajuda d'Albert Alcoz i Pau Vallvé.