21 d’agost, 2011

CONCERT A BERLIN!

@BERLIN (Exciting Space) | Foto: Laura Ledesma







Fa uns dies vaig fer un concert a Berlin i la veritat és que no podia anar millor!
Em vaig sentir com a casa entre un dels públics amb més bon rollo que he vist mai!
L’espai on vaig tocar és brutal, una antiga fàbrica remodelada on s’hi fan concerts, dansa i teatre, al barri de Neukölln. Gràcies a la il·lusió i implicació de molta gent vam passar una nit increïble! 

Vam fer 3 concerts. Primer “Resha” (basat en els hangs i l’arpa), després el violinista “Ivo Saint” (a qui vaig acompanyar al piano) i per acabar vaig fer un concert sola a piano i veu, i vaig tenir la sort que en un parell de

cançons em va companyar a la guitarra María Di Pace.

Han estat 9 dies molt intensos a Berlin on he tingut la sort d’estar envoltada de grans músics i amics.
Moltes gràcies a tots, espero tornar aviat!